Jag blir så lack

2kommentarer

Jag vet inte ens vart jag ska börja med det här inlägget, men jag blir så lack på människor som hela tiden måste skylla ifrån sig och hitta bortförklaringar till allting. Varför inte bara ta och erkänna för sig själv och för alla andra vad problemet verkligen är. Man kan inte bara tro att alla andra ska vänta där snällt tills man hör av sig och tro allting är bra, man måste ha en bra och verklig förhållande till sina vänner annars så förlorar man dom. Till slut så fungerar inte bortförklaringarna längre. Jag kommer alltid att ställa upp för mina vänner och ni vet att jag finns där och jag vet att ni finns där för mig med, speciellt du Lina<3

2 kommentarer

Lina

20 Nov 2012 14:29

Va söt du är gumman <3

Jeey

21 Nov 2012 13:34

Har detta med min och Linas duskussion att göra?

Kommentera

Publiceras ej