Strålande humör

0kommentarer

Idag har jag provat något nytt, jag har, mot vad som än har hänt, möt allt med strålande humör. Och det kändes alldeles underbart. För vem kan vara sur och nere när det finns en person i närheten som ler hela tiden. Visst tröttheten slog till vissa gånger på jobbet idag, men det var bara att ta nya tag och sätta igång och le.

Och nu när jag sitter här i soffan och går igenom dagen så känns allt för jävla bra! Jag är till och med fortfarande på strålande humör fast jag känner mig full eftersom jag är så trött!

Men, dom få som läser min blogg, ta till er detta. För även om man är trött eller allmänt nere finns det inget bättre än att bara le. Så nu ska jag skrattades gå och röka sen in i duschen sen blir det soffhäng. Och där kommer jag att somna gött.

Ha det bäst!

Puss å kram

(Slänger in en ful bild på mig idag, men det gör ingenting, hoppas ni skrattar när ni ser den)

Kommentera

Publiceras ej