Äntligen Fredag

0kommentarer

Idag känns det som en bra dag. Solen skiner och det är fredag och idag ska jag hämta mitt pass. Hoppas det ser någolunda bra ut. Vet att det inte är så många personer som ska kolla på det och jag tror inte dom ens bryr sig om att det är bra eller inte. Men hoppas kan man att det blev bra. Har inte fått några pengar än och det suger ganska så bra när jag och Erika har bestämt att vi ska ha en brudkväll i morgon. Hoppas dom kommer efter tre annars blir det ingen utekväll för mig. Jag är så jävla sugen på att festa till det rejält men det känns som om ingen är hemma och västervik är ju ingen party stad riktigt. Men man kan väll få drömma ibland.
Sitter och funderar lite på vad man ska göra till Valborg. Jag skulle verkligen vilja träffa alla tjejor och bara sitta och prata och ta en öl. Men vi får se vad som händer. Ni kan väll höra av er om ni har lite ideer?!

Nu ska jag hoppa in i duschen och gör mig snygg och vacker.(Kan man ju hoppas). Göra mig lite sommarsnygg för det känns verkligen som sommar ute.'

Ha en underbra dag:)

PuSs

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej