FAN!!!!

0kommentarer

Nu sitter man här skit mätt igen. Jag äter bara en massa onyttigheter hela tiden och jag äter alldeles för mycket. Det står mig upp ihalsen just nu. Vilket skit.

Min dag idag har varit en bra dag. Hann med att fika med Erika. Lina var här en stund. Sen träffade jag min syster Martina en sväng. Sen gick jag till Onkel och där sprack allt. Vart så jävla sugen på pommes och beasås och kunde inte stå emot. Så det blev en kebabtallrik. Det bästa med det hela var väll att jag fick träffa min älskling lite. Vi har inte setts på hela dagen så det var jätte skönt. Nu är han inte hemma heller men jag hoppas att han kommer snart. Det är så himla tråkigt att sitta själv. Snart ska jag mysa till det i soffan med varm oboy och ett varmt täcke över mig. Har frysit som fan dom senaste dagarna och jag fattar inte varför. Skulle vara skönt att bli lite varm i kroppen igen. Så jag hoppas på fint fint väder i helgen då jag och Erika ska träffas och dricka lite vin. Det ska bli kul. Har inte varit ute på evigheter så det ska bli lite skönt att bara koppla av lite.
 
Om några veckor åker vi iväg och det ska bli så himla skönt. Jag längtar som bara den och mamma har redan börjat att packa. Jag vet på ett ungefär vad jag ska ha med mig men det är inte så att jag har tagit fram väskan än. Har bestämt mig för att inte köpa nya sandaler utan jag ska hitta mig några där. Erika sa att det fanns fullt med väskor och skor i Kreta så det ska jag shoppa i alla fall. JAG VILL ÅKA NU.

Har lite bilder som jag skulle kunna lägga upp men det orkar jag inte nu.

Så PuSs och God natt snart!!!

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej