Godmorgon Godmorgon......

0kommentarer

...på er alla sömntutor. Vaknade tidigt idag igen av att en Carl låg och petade på mig och ville att jag skulle gå ut med hunden. Var väll inte så himla glad över det men han har gått ut med den två dagar nu så de var väll min tur. Men trögt gick det  och det var inte roligt. Som tur var hade Calle gjort ordning frukost och kokat kaffe tills jag kom hem. Så det var ganska mysigt ändå. Igår trodde jag att Calle hade rymt. Vaknade av att ingen låg i sängen, men hans mobil och allting var kvar. Ropade Calle två gånger men fick inget svar. Hunden var inne också så dom två var inte ute. När jag gick ner fick jag se att hans byxor var kvar och jag tänkte "Vad fan är det här???". Tills jag hörde duschen. Då stod han redan där och ville att jag skulle komma in. Men trött som jag var, var jag inte sugen på att få en massa varmt vatten på mig.  Men det var extremt läskigt för jag trodde han hade gått ifrån mig. Vilken känsla. Kan ju säga det att min hörsel är inte av dem bästa heller, så här inte allting.
Igår grillade vi lite hemma hos mamma. Då gick strömmen. Inget funka och vi visste inte vad vi skulle göra. Alla andra i trapphuset hade ström förutom vi. Men efter en halvtimme eller något gick det igång igen, men jag trodde aldrig att vi skulle börja grilla. Så vrål som jag var hade jag bara kunnat äta kött med majs och beasås. Men det gick igång så vi fick pommes också. Vi var en sväng på staden också med Elin och Match. Köpte bullar av min lillebror som stod på torget och säljde bullar till deras fotbollslag. Vi åt för första gången i år på Kebaba mästaren. Vet inte om jag tycker det är så himla gott längre men det gick att äta. Vi var på onkel en sväng sen på kvällen och där var det massor med snorungar som satt och skrek och tyckte att det var fel på ölen hela tiden. Vad fan, onkel har den billigaste ölen i hela staden och då måste man klaga på den??? Fattar inte, men men dom gick efter ett tag. Sen var det bara hem och lägga sig i sängen och det var skönt. Somnade som en stock. Idag ska vi bara ta det lungt. Ska se Robinson reprisen och äta rester som vi har i frysen. Så det blir en riktig Söndag idag:)

PuSs

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej