Hej hej hallå dagboken

1kommentarer

Fast det är ju ingen dagbok men ändå. Våran dator har gått sönder så har inte riktigt kunnat skriva. (Dålig svenska jag vet.) Men just nu sitter jag hemma hos Calles syster Elin så tänkte skriva lite kort. Calle och Match ska laga den ikväll så det är därför vi är här. Just nu händer det inte för mycket utan jag tar en dag i taget. Var på möte igår så nu hoppas jag att jag kommer in på utbildningen jag vill gå. Även om min familj inte håller med mig tycker jag det är en bra start för livet. Just nu har jag ingen om vad jag vill bli eller vill göra i framtiden. Så ska gå en kort yrkesförberedande kurs och börja jobba lite tänkte jag. Med min utbildning får man inget jobb så man måste ju börja någonstans. Har målat om våran hall också men tyckte inte att det blev så bra. Det blev lite väll randigt. Så ska köpa ny färg och måla om så den inte är randig då. Tror det blir snyggare, men men man måste ju testa sig fram.

Nej nu orkar jag inte skriva mer.

PuSs

/Sanna

1 kommentarer

Martina

15 Apr 2009 20:45

Vad är det du säger, jag håller ju med dig i utbildnings frågan=/ Hoppas allt går bra i helgen med hund o katt=) puss

Kommentera

Publiceras ej