Hej....

0kommentarer

..känner mig verkligen som den ensammaste flickan i världen. Finns inget att göra, ingen är inloggad på msn och Calle är inte hemma. Jag känner mig så himla tom. Som luft. Som en fisk i havet som är alldeles ensam. Jag försumar mina vänner och hör inte av mig till någon så jag får väll skylla mig lite själv. Jag saknar mitt liv på något sätt. Det känns som om allt har stannat en tid nu och jag har glömt bort och leva. Glömt bort vilken underbar person jag är egentligen. Jag behöver inte uppmärkshamet och snälla kommentarer från alla andra. Allt jag behöver är mig själv. Måste samla mina tankar och tänka på vad jag vill och inte på vad alla andra vill. För om inte jag mår bra mår väll ingen annan bra heller eller???
Jag måste tänka så i alla fall. Så alla ni, jag tänker ställa upp på er men inte lika mycket som jag har gjort förut. Jag måste börja tänka på mig själv och mitt liv. Orka leva det ska jag göra!!!!! För om jag ska vara ärlig så orkar jag inte just nu. Just nu kvittar det för mig?!

PuSs

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej