Onsdag

0kommentarer

Nu är det nästan hel vecka sedan jag skrev sist. Men jag har verkligen inte haft tid och ork. Går lite upp och ner sådär precis som mitt blodtryck, familj, vänner och förhållandet. Det går upp och ner hela tiden. Ibland är det väldigt jobbig, men ibland kan det vara rikigt skönt. Beror på vad det är. Snart är det påsk, men det känns inte så himla påskigt. Visst har jag pyntat och så men det känns verkligen inte. Det känns som om julen just har varit och man har väll inte rikigt hämtat andan från den. Men men ägg blir det och massor med godis hoppas jag. Påskägg är aldrig fel. Just nu är Calle och jag väldigt ensamma. Och då menar jag verkligen väldigt ensamma. Vi umgås bara med varndra och vi har väll bara oss själva att skylla. Men bara för det behöver inte folk vara så himla långsinta och tjuriga. SKÄRP ER det finns faktiskt viktigare saker i världen än att gå och vara osams. Men men jag hoppas det ordnar sig. Jag ber i alla fall om ursäkt.

Den 29 Maj åker jag, Syster Sofie, mamma och Lillebror Gabriel till Kreta. Ska bli himla kul. Har aldrig varit utomlands och jag har aldrig flygit flygplan så vi får se hur det går. Jag har redan gjort en packningslista i mitt huvud. Vad jag ska ha med mig och så. Så jag har framförhållning fast det är åtta veckor kvar. Bara det kunde gå lite snabbare. Har fått tips om att jag ska sola solarie två till tre gånger i veckan, ca fem min, för att förbygga mina soleksem. Så jag inte får lika mycket soleksem som här i Sverige. Kan ju tänka mig att det blir ännu värre nere på Grekland. Så jag får nog göra det.
Ska snart gå och lägga mig och drömma mig bort men först ska jag läsa lite ur Mardrömmar av Stephen King. As bra bok fast det handlar dock om ett flygplan som blir ett spökplan så kanske inte så smart att läsa. Men den är bra.

PuSs och Godnatt

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej