VÅR

0kommentarer

Idag har jag bara varit ute ocg fyfan vad skönt det har varit. Känns verkligen som om det börjar bli vår nu. Det känns verkligen som man bara vill dra ihop alla tejer och fika och bara ligga och dra i det varma väder. Lite vin kanske men det är ju drömmar. Synd. Känns som att alla vänner har verkligen kommit ifrån varandra och jag hoppas det blir bättre när det varma vädret kommer. Träffade Erika och Storken igår. Vi satt på kafe kannan och bara snackade skit det var skönt. För man kan inte diskutera allt med den man lever med. Det går inte. Men det var rikigt trevligt. Bara så synd att man har kommit ifårn dom man umgicks med på gymnasiet. En tid hade vi riktigt trevligt. Sen var det jag som fuckade upp allt så egentligen var allt mitt fel men men känns inte som om det går att ordna nu eftersom det är en sån lång tid sedan. Det är bara att våga ta kontakt men jag vet inte hur man ska börja. Det är svårt. Väldigt svårt. Men jag tror dom har det bättre utan mig så det är bara jag som mår dåligt av det. Så jag har bara mig själv att skylla. Nog om det. Vet inte ens om dom läser min blogg så vet inte varför jag skriver det här?

Imorrn hoppas jag på lika fint väder och fika som det har varit idag.
Hinner inte skriva mer för Jossan ska ringa snart.

PuSs

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej