FREDAG

0kommentarer

Nu har jag inte skrivit på länge igen. Har glömt bort min blogg. Min syster från Sthlm har varit hemma hos mamma så jag har mest varit där. Dom åkte igår och jag saknar dom så grymt mycket. Skulle vilja har dom här jämt.
I onsdags så var jag i A-rom hos Jossan. Hon hade tjejmiddag. Det var jätte kul att träffas utan sprit och bara prata. Tack gumman för en jätte bra kväll. Igår låga jag bara hemma. Kände mig inte så kry. Trodde jag hade feber och sen hade jag ont i halsen och var allmänt nere. Känner så idag med men vad ska man göra. Kolla färdigt på Andra Avenyn igår och jag älskar det programmet. Ville verkligen inte att det skulle ta slut, men avsnitten tog slut så nu får jag vänta tills på Tisdag. Så jävla tråkigt. Har verkligen satt mig in i det programmet igen. Kollade på det jämt för. Thilly och Jossan var förbi en sväng igår oxå. Dom skulle träna med dom hade åkt för tidigt. Kaffe bjöds det på:)
Idag ska jag bjuda Calles syster Elin på middag. Hon och hennes sambo Mats ska komma. Jag ska bjuda på  Fläskfile med Potatisgratäng. Ska bli så himla gott och jag väntar redan. Denna helgen vet jag iinte redigt vad jag ska göra, men jag ska nog bara ta det lungt. Orkar inte bestämma något. Imorgon ska vi till Calles mormor. Vi ska grilla korv. Gott:) Annrs ska jag bara ta det lungt. Har inte så mycket mer att skriva nu känns det som. Har upptaderat lite i alla fall. Slänger in lite random bilder oxå;)


Saga


Mor och Saga


Jag har precis byggt ett Legohus och Albin vet jag inte vad han håller på med


Albin åker tåg på Västerport


Grabbarna Grus


Slänger in en bild på den jag äslkar mest i hela världen. Inte så snygg bild dock med jag gillart:P

PuSs

/Sanna


Kommentera

Publiceras ej