FREDAG

1kommentarer

Jag vill bara säga grattis till Jossan som tog sitt körkort igår. Härligt gumman:P Hoppas det blir många turer med dig nu:)

Idag på morgonen så har jag och Lina simmat. Det var skönt att göra. Det var babysim samtidigt så vi fick se massor med söta bebisar. Handlade lite på Willys innan jag åkte hem och jag stod bakom en mamma(och mormor tror jag) och ett litet barn i barnvagn. Mamman sa til sonen att han var dum i huvet hela tiden och jag kan inte fatta hur en mor kan säga något sådant till sitt barn. Mamman ville inte att han skulle lägga sitt godis i korgen, men det ville han. Då tyckte modern att sonen var dum i huvet? Hmmm jag själv tyckte det var ganska smart av pojken som troligen visste var varorna skulle vara. men bara för att mamman inte ville det kanske han får fel uppfattning om var saker kan vara. Förstår inte varför en del mammor är så himla sura mot sina barn? Det är ju föräldrarna som har gjort dom så ska man inte vara glad då för att man har satt en varelse i livet? Tydligen inte. Jag menar det finns faktiskt abort om man inte vill ha barn. Jag vet att det är jätte stressigt att ha småbarn, men man kan väll hålla ljuset uppe. Det är inte så att dom kommer att vara småbarn hela livet. Sen växer dom faktiskt upp och flyttar hemifrån. Då kanske man saknar sitt lilla barn man hade för tio år sen. Och att dom flesta ungdomarna blir kriminella handlar just om hur man blir uppväxt. Visst det handlar oxå om vilket gäng man hamnar i. Men en liten del är faktiskt föräldrarnas fel. Så skärp er alla föräldrar. Var glada för den tiden ni har med era barn.

Nej nu får det vara nog med detta. Ska göra i ordning mig nu sen ska jag åka med Jossan hem till Thilly. Vi ska ha lite tjejkväll med godis och film. Gud vad skönt. Det blir nog lite skitsnack om killar oxå;)
Imorrn är det alla hjärtans dag och jag hoppas mig får en frukost på sängen av min älskling:)

PuSs

/Sanna

1 kommentarer

Jossan

15 Feb 2009 23:37

tack darling :)

Kommentera

Publiceras ej