HELG

0kommentarer

Okej nu har jag tänkt och skriva om min helg. Det kommer bli ganska mycket, så Johan om du har tänkt att läsa så sluta nu!

Fredag:
Dan började med en stor frukost med älsklingen och sedan lunh på Frappe. Åt någon köttbit med stekt potatis och burn out sås. Jag älskar beanisesås, det finns inget jag älskar så mycket som det. Så jag beställde faktiskt in en liten burk till med det. Usch och Fy på mig, men det är så jävla gott. Sen blev det systemet och jag kunde inte stå emot. Det blev en Dreams till mig. Gott med vitt vin. Sen efter det åkte vi hem och Calle och jag spelade faktiskt Wii ihop för en gångs skull. Det var kul:) Calle begav sig till Jonas och jag började göra i ordning mig för kvällens bowling. Gick hem till Jonas och öppnade mitt vin. Blev tre glas innan vi åkte till bowlinghallen så jag var inte så där bra på lyset som visa andra var. Säger inga namn.
Kom dit och vi spelade i lag. Jag, Tyke och Johan mot Calle, Jonas och Tessa. Gick bra på första kastet. Fick nämligen en strike. Sen gick det utför kan jag säga men det tänker jag inte nämna här. Team Calle vann och det var inte så kul tyckte vi men men. När vi slutade spela vid nio gick vi till Åhmans. Där träffade jag Fredrika som jag inte har pratat med på år och dar. Det var trevligt. Sen gick vi vidare till Harrys. Ganska många fyrtiotaggare där eftersom klockan var nog inte mer än halv tio. Blev en cider iaf och lite snack om barn???!
Åkte taxi hem till Tessa där vi tänkte dricka lite vin men jag blev tjurig på Calle eftersom han hade sönder mina strumpbyxor så vi gick hem. Somnade gott sen till Calles snarkningar!!!!!!!


Hemma hos Jonas


Dreams


Bowling

Lördag:
Vaknade en halvtimme innan jag skulle gå upp och det var lite irreterande. Vi began oss mot Linköping Klockan tio pch det var Martina som körde och jag tycker hon är en helt okej bilförare. Kom fram klockan halt tolv då vi åkte direkt till Ikano huset och till IKEA. Gick in på IKEA och kollade läget lite och dom har ju ganska mycket skit kan jag säga. Jag köpte iaf nya glas, överkast till sängen, ljushållare, tofflor till älsklingen och fyra klotljus. Kom billigt undan tyckte jag. Sen gick vi in på Gina Tricot och där köpte jag två tunikor och ett ljusblått linne. Åkte sedan in till stan för att äta på en kinaresturang som vi hade  till klockan tre. Vi tog shopping buffen och gud vad gott det var. Västerviks Kina är bara medel i jämnfört med detta. Fyfan dit måste jag igen. Vi var ett stort gäng på nio personer och vi förde ganska mycket liv så resturangen var nästan tom efter ett tag. Men dom var jätte trevliga som jobbade där och jag hade jätte trevligt. Sen begav vi oss med bil mot cloetta center där det var fullt med folk. Och massor med bilar. Gick in och det var fullt med försäljare överallt som skulle sälja Disney grejer och det var inte så billigt heller. En sockervad kostade 80 kr. As dyrt. T'änk er alla barn där som ska ha allting fyfan vad dyrt det är att vara föräldrar då:P Tur att jag inte är det. Vi hittade våra platser iaf och Disney On Ice fick börja. Och det var fantastikst. Jag blev som ett barn och satt och sjöng med på alla låtarna och klappade händerna. Det var så himla kul. Och ni som tror ni är för gamla för att gå på sådant. Det är ni inte. Inte ett dugg. Satt iaf två timmar där och bara mös. Sen var det bara raka vägen hem och jag var så himla trött att jag inte orkade göra någonting. Hade ont i rumpan oxå.
Orkar inte lägga in bilder så om ni vill ha det får ni be mig. Nej nu tjatar min gubbe att jag ska sluta skriva så det är väll bäst. Hare bäst så skriver jag mer imorgon

PuSs

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej