MÅNDAG

2kommentarer

Skulle ju ha tvättat igår som jag skrev, men när jag kom och hade stoppat in all tvätt i tvättmaskinen gick den inte igång. Sprang upp till Calle för han brukar vara bra på att sätta igång tvättmaskinen, men nej då läste vi på en lapp att man inte får tvätta på söndagar och röda dagar. Hur jävla dumma i huvet är dom?! Ska man inte få tvätta när man vill eller? En söndag är ju bäst att tvätta på eftersom man inte har något annat att göra. Jag hade i alla fall stoppat i tvätten och vi fick inte ut den så jag fick gå upp klockan sju idag och tvätta. Väldigt roligt. Tänkte att jag kunde sova en timme medans maskinen går men kunde inte somna om så idag blir det en tidig kväll. Skönt ändå.
Idag ska jag faktiskt ta mig i kragen och gå ut och gå. Ska bli så himla skönt att röra lite på fläsket. Har så himla ont i ryggen nu för tiden och det är ju för att jag inte rör på mig. Så nu ska det banne mig bli mortion. Hoppas jag går en timme eller så. Ska lägga in lite ny musik på mp3 och just nu är det Bob Sinclar som gäller och han har ett bra tempo på sina låtar som man kan  gå till.
Igår var vi med Johan och Tyke och köpte ett sånt där tvättställ. Sen  efter det skulle vi köra ett varv på stan, det slutade med att vi säkert satt i bilen i två timmar. Jag som är åksjuuk oxå. Men det gick bra. Vi kunde inte heller bestämma oss vart vi skulle äta så jag och Calle tog en corner och det var gott. Var så himla länge sen jag åt där. Har lite bilder från igår oxå. Slänger in dom:P


Johan körde bilen


Älsklingen var med


Skulle ta kort på den vackra utsikten men en Tyke kom i mellan


Vackert


PuSs

/Sanna

2 kommentarer

jossan!

02 Feb 2009 19:04

Hej, såg precis att du skrivit på min blogg.

Hur länge hade du vetat om det då?

Hade uppsakattat om du sagt något :( men men förstår ändå varför du inte gjorde det.

Men hade kännts bättre om någon sagt något, för nu såg jag ju det på krogen ist. :/

puss

Hans Majestät

03 Feb 2009 09:30

Han på första bilden i mössan, är inte för grann asså!

Kommentera

Publiceras ej