MÅNDAG

0kommentarer

Sitter hemma hos mamma just nu, har precis kommit hem från G-bo och Lager157. Är ganska trött nu eftersom vi har åkt buss hela dagen känns det som. Har mina söta systerbarn hemma och det är ganska mycket liv, men det är bara kul. Ute är det kallt och äckligt. 
I lördags var vi ute och jag kan säga att det slutade som vanligt inne på toan. Ska sluta att dricka nu för det går verkligen inte. Varje gång jag dricker mår jag så himla dåligt dagen efter så om jag ska gå på fest är det Coca Cola som gäller. Tråkigt men sant. Jag kan säga att jag inte har varit så här dåligt sen Mikaela gifte sig. Och då mådde jag inte bra. Nej det får bli hemmakvällar istället. Den här veckan hoppas jag att jag får träffa Jeey lite sen ska jag till A-rum på onsdag för en mysig middag med tjejerna. Det ska bli kul.
 Som sagt sitter hos mamma nu för min syster från sthlm är hemma och vi ska fika lite nu. Calle sitter och säger att det räcker för mig att skriva nu. Han tycker jag skriver för långt. Så nu ska jag dricka kaffe:)

PuSs

/Sanna 

Kommentera

Publiceras ej