ONSDAG

0kommentarer

Det blev ingen simhall med mamma igår för dom på mammas jobb kunde inte. Men jag tjatade på Calle och Tyke så vi åkte dit. Dom ville hoppa lite mr ed den avdelningen vaavstängd så dom fick ligga i lilla bassängen och sprattla lite:p Själv simmade jag som en tok och kände att min kondition är inte som den borde vara. Tror jag måste sluta röka. Den är så jävla dålig att jag inte orkar något. Sen röker jag på tok för mycket. Blir säkert ettt halvt paket om dagen och det är inte bra. Men jag gör ju inget om dagarna så det blir det att röka och dricka kaffe. Och duscha. Det är det enda jag gör. Känner mig skitig så fort jag har gjort något så då måste jag duscha. Konstigt.
Idag kommeer min mamma och lillbror hit. Jag ska bjuda dom på middag. Min lillerbror ville ha lasagne men det orkar jag inte göra. Och om jag ska vara ärlig så tål inte min mage lasagne. Får så himla ont i magen så fort jag äter det.
Så idag blir det potatisgratäng med kyckling file och grekisk sallad. Får se om det blir efterätt oxå. Har nämligen köpt den där smulpajen på påse. Men vi får se hur sent det blir. Blir en sväng till simhallen idag med. Martina ville oxå simma och det är bara bra egftersom jag vill gå ner i vikt. När ja simmade igår så kände jag hur magmusklerna jobbade och det är magen som jag ä skr minst nöjd med. Det andraiter jag i. Visst jag skulle vilja göra ett bröstlyft oxå men herregud det orkar jag inte tänka på. Nej jag vill ha en snygg mage till sommaren. Mina lår kan jag inte göra något åt eftersom det är mest muskler där men magen är bara fetklump så det kan jag jobba med:) Så skönt att röra på sig igen.
Var ute och gick igår oxå. Ut till Norra sjukhuset och sen sjövägen in till stan. Det var härligt när solen lyste men sen som vanligt gick den i moln. Blåste rätt så mycket på hemvägen oxå så jag var alldeles röd i hela ansiktet när jag kom till Frappe. Det var bara att dricka varm kaffe och sen gå hem igen. Så jävla skönt. Så ikväll blir det simhall och i morgon blir det att gå igen. Hoppas inte det blåser lika mycket då. Ska ge mig fan på att gå ner i vikt nu.
Nej nog om mig. Vet inte rikigt vad jag ska skriva mer. Missar Bebbens fest på Fredag i alla fall. Ska till Linköping på Lördag. Ska shoppa lite sen ska vi faktiskt se på Disney on Ice som jag har fått av min moster. Det ska faktiskt bli jätte kul. Har alltid velat gått på det och nu äntligen ska jag få det. Lite töntigt kanske men det får ni ta. Vet inte när jag kommer hem så vet inte om jag hinner att träffa Jeey den här helgen. Hoppas det. Min mamma och min moster fyller år på Lördag och jag har ingen anning om vad vi ska köpa. Hjälp någon!!!! Får prata med Martina om det ikväll. Mamma önskar sig en matvåg men hur kul är det??? Det vill inte jag köpa i alla fall. Får ringa min syster i Gbg och fråga henne oxå. Får ringa henne ikväll för jag tror hon jobbar just nu. Nej nu får jag lägga av.

PuSs

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej