SÖNDAG

0kommentarer

Nu har jag inte skrivit på länge. Usch och fy på mig. Har haft fullt upp upp i helgen och sen när jag sätter mig här så har jag ingen lust alls. Vet inte vad jag ska skriva eller berätta? Vill inte ha en blogg där jag bara skriver vad jag gör hela tiden. Det känns faktiskt lite tråkigt.  Så nej, jag har bara inte haft lust. Har inte så mycket lust till annat heller. Det är så mycket som kan förändras på bara en vecka:P
I fredags så var jag på stan med mamma och Martina (min syster om inte alla vet. Har tre äldre systrar så det kan vara lite svårt för er och veta vem jag snackar om när jag bara skriver "min syster"). Mamma var på ett väldigt bra shopping humör och köpte två par jeans på mindre än tio minuter på två olika affärer. Hon är så bra på att hitta billiga saker. Själv kan jag aldrig hitta något på rean utan hittar bara sånt som är skit dyrt. Det enda jag ville göra på stan var att gå till JC för dagen innan hade jag sett snygga kläder som jag ville ha. Men JC har sån billiga rea nu så när jag kom dit fanns inte kläderna kvar. Typiskt mig nu när jag har presentkort där. Jaja mamma shoppade loss i alla fall och det räckte nog för både mig och Martina. Gick sedan till Cafe Kannan och fikade. Jag åt en chibata (stavning) macka med brieost och salami imellan. Det var skitgott men brödet var lite hårt så lite minus poäng på det. Satt där och vi kom in på ishockey. Mamma och jag är ju inte så himla insatta och kan inte alla regler det erkänner jag. Vi pratade mest om spelarna och deras taktiker och om västerviks syndromet. Att man måste verkligen supa skallen av sig varje helg och inte minnas vad man gör. Eller som i mitt fall sova på toaletten. Är så jävla trött på att allt handlar om sprit. Att man verkligen längtar till fredagen för då kan man supa skallen av sig eller som Johan säger "bli rigggig". Nej jag har helg varje dag eftersom jag inte gör någoting och kan i princip supa varje dag om jag ville men jag känner inte att det är något jag längtar till. Nej tack till öl, vin, cider eller sprit. Jag ska lägga av. Det är ju inte ens gott så varför dricker man skiten. Nu är det klart, jag lägger av. Om ni ska ha fest ring gärna, men inte till mig:P
 
Om jag ska forsätta med min fredag. Gick till Calle på Frappe efter vi hade fikat, tog en kaffe och läset Aftonbladet. Calle slutade och vi skulle börja att gå hem. För en gång skull så hade han kissat innan vi gick så jag slapp det tjatet. Vi såg Calles mammas bil på parkeringen ovanför leksaksaffären i stan och sen såg vi Calles mamma och hans syster där inne. Så vi åkte med dom hem och vi blev bjudna på mat. Skit stark mat. Fick jätte ont i magen:(
Efter det åkte vi hem till Jonas och Thessa där det dracks öl och vi kollade på Let`s Dance. Jag tyckte det inte var någon mening med att titta på det eftersom ingen skulle åka ut men men, tittade inte så mycket på tvn ändå. Vi hade ett ganska konstigt samtalsämne om när killar går på toan och hur rädda dom är för att slå i kaklet. Vilket både jag ocg Thessen hade svårt att förstå. Kanske för att vi är tjejer och inte har en dasse att tänka på. Men det var visst ett himla problem när dom hade gjort nummer två och skulle torka sig sen. Jag hade roligt åt det och skrattade mitt gris skratt som vanligt. Det är mycket vi inte vet om killar. Tråkigt nog för dom har sina roliga påhitt. HAHAH

I lördags vaknade jag med sprängade huvudvärk. Kul tänkte jag eftersom vi skulle till Calles lilla kusin som fyllde fyra år. Det var bara att rycka upp sig och ta några piller. Gick ganska bra på kalaset och hade inte så himla mycket huvudvärk där. Sen när vi skulle åka därifrån blev det värre. Vi åkte til Ishockey hallen där J20 körde på Oskarshamn. Det var ganska kul att se att Västervik vann någon gång.Träffade Lina och Frida som var där. Vi kollade väll inte så mycket på matchen utan snackade mest med dom.  På kvällen var det Jeey som gällde och en nykter kväll för mig. Gick till Jeey med Thilly. Eller jag skjutsade henne på cykeln. Kom dit och där var Lina och Alex. Dom började dricka lite smått och vi gick till verandan och satte oss. Det blev mycket rök och lite cola för mig. Jossan och Emma kom och i det här stadiet blev folk lite lulliga och då började det vanliga tjejskriket. Man tror man pratar i normal ton men istället skriker man med en väldig pipig röst. När man är full tror man oxå att folk bara lyssnar på en själv och då skriker man ännu högre bara för att få allas uppmärksamhet. Det hände igår. Huvudvärken kom tillbaka då, så jag åkte hem. En väldigt nykter lördag.

Idag är det tvättdag. Ska bli skönt, men först måste vi åka och köpa en sån där grej man hänger upp kläderna på. Vet inte vad det heter. Tvättställning kanske?! Sen kan vi börja tvätta. Sen tror jag inte att det händer så mycket idag. Trodde att det skulle vara blå himmel och sol idag för det hade dom lovat på vädret. Men som vanligt är det massa moln och lite sol. Bättre det än bara dissigt som det har varit i två veckor nu. Vill ha sol, vill ha energi igen. Vill bli brun. Kan ju inte sola solaruim  för mina jävla värmeutslag. Hatar det. Vill oxå ligga och sola i maj solen. Nej jag får vänta till augusti för då är solen inte så himla varm. Jävla helvete. Jag hoppas det blir bättre i alla fall för just nu när det inte är så vamrt så min hud ser ganska bra ut förutom mina ärr jag har efter att jag har kliat så mycket. Nej nu har jag inte så himla mycket mer att skriva förutom att Calle spelar Wiii och han är sämst. Hhahahah ( Skriver det där enbart för jag vet att han kommer bli så himla sur)

PuSS

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej