TISDAG

0kommentarer

Känner mig ganska förvirrad idag. Tänker på detta med höskola och flytta härifrån. Jag känner att jag inte vet vad jag vill. Vad jag vill göra och jag känner att socionom kanske inte är rätt för mig. Jag tänkte att jag skulle läsa lite ekonomi och sånt där nu är hemma. Och sen se vad jag vill göra. Om jag flyttar härifrån vet jag att jag inte har Calle kvar och det är inget jag vill riskera. Jag älskar den skitungen så det skulle göra så ont att flytta ifrån varandra. Det blir nog att stanna kvar här en stund till. Kan vara skönt att landa lite till. Och om jag ska gå på komvux kan jag gå på mer kurser och då har jag något att göra om dagarna. Så himla skönt. Blir nog inga stora framtidsdrömmar än. Nej dom får vänta. Jag är bara tjugo år så jag har hela livet framför mig. Och jag vill inte bestämma mig för vad jag vill göra nu utan det vill jag bestämma sen. Tror jag ska gå en yrkesförberedande kurs som dom har på komvux. Handel och Service. Jag tror det kan vara något för mig. Vill verkligen läsa något men jag vet inte vad. Det känns som om jag kan läsa det och se om det är något för mig. Har inte så mycket mer att skriva nu. Ville bara skriva av mig lite.

PuSs

/Sanna



Min sörnos. Inte så sött där kanske men nu vet vi ju vad han har gjort med sin hjärna. Förlåt Älskling:P

Kommentera

Publiceras ej