TISDAG

0kommentarer

Nu sitter man här själv igen och funderar på framtiden. Jag har ingen anning om vad jag vill göra. Jag vet vad jag vill utbilda mig till men det känns så svårt när man har en pojkvän här!! Hur skulle det gå om jag flyttade til tex Norrköping och vara där i typ tre år?? Skulle det funka?? Jag vet själv att det kommer att funka för min del. Jag kommer vara hemma varje helg och förhoppningsvis har Calle tagit sitt körkort då, så han kan komma till mig med. Men sen är det ju detta med boende. Helst av allt skulle jag vilja ha en egen lägenhet. Har inte lust att bo i ett studentrum. Jag kan inte leva med andra människor så och det kommer nog bli ganska mycket intriger eftersom jag tycker att allt är mitt och om någon rör mitt är dom illa ute. Så är det hemma med. Tex om Calle ska hjälpa till och städa eller om någon rör något och sätter det på fel plats kan jag få ett vredesutbrott. Så nej det skulle inte funka att bo med massa andra människor. Jag vill verkligen börja plugga igen. Saknar det enormt. Att lära sig nya saker och att skriva arbeten och ta reda på saker. Jag gillar verkligen det. Visst jag gillade inte det på gymnasiet men nu är det andra tider och man har blivit lite mognare. Skulle nog vara bra för mig att komma bort från denna stad lite. Men samtidigt är jag rädd att träffa nya männsikor. Dom kanske ställer krav på en  hur man ska vara osv. Det gillar jag inte. Men jag tror nog det skulle gå bra det med. Och sen när jag kommer hem har jag helt plötsligt fått en utbildning. Taaada. Lite som trolleri, nej jag måste nog jobba lite för det oxå men ni förstår vad jag menar. Längtar verkligen. Hoppas jag kommer in i Norköping eftersom Renne går där så man känner ju någon och det är ju ett plus:P

Idag är det simhall som står på schemat eller det är ikväll men men. Jag ska följa med mammas jobb så det blir väll tant sim. haha. Nej jag simmar väll i min takt men ändå. Hoppas Martina följer med oxå:) Har diskat idag faktiskt. Kändes som det behövdes. Har gjort ordning där ute i köket oxå så nu ser det ganska fint ut. Ska ta mig en promenad strax för det är ganska varmt ute.
Igår var Jag, Calle, Johan och Tyke och spelade bowling. Det gick faktiskt bra för mig och i sista serien fick jag 105. Ganska bra för mig som brukar sluta med 40 poäng. Så det var kul igår. Kändes som om jag fick in kloten rätt den här gången. Vann faktiskt över Johan. Förlåt att jag skrev det men jag var bara tvungen. Tyke vann hela spelet och det var väll Calle inte så glad över men men bättre lycka nästa gång grabbar.
Det blev ingen promenad igår, jo en liten från stan och hem. Fy och skäms på mig. Måste verkligen bättra mig. Önskade att jag tog lite bilder igår när vi bowlade med jag glömde kameran hemma:(
Nej nu ska jag sätta fart

PuSs

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej