TORSDAG

0kommentarer

Jag har inget sånt där jätte intressant att skriva men jag tänkte att jag skriver ett inlägg ändå. I Tisdags kom Lina det Fina hem till mig och jag var såklart inte klar för jag trodde inte hon skulle komma så tidigt. Men det fixades snabbt med lite nya kläder och lite smink. Vi begav oss upp mot rusta för jag hade bestämt mig för att köpa en svart ljusfat till köket. Eftersom jag vill ha svart vitt i köket. Jag hittade inget på Rusta såklart. Så vi gick vidare mot Netto men där hade dom inget heller. Min vanliga otur. Vi gick i alla fall till kvantum och fikade. Det är så himla bra att fick där eftersom det är så billigt och det kommer folk som kommer och går så man har något att titta på. Vi pratade lite och hade det trevligt. Det är alltid skönt att kunna prata med någon. Jag hade bestämt mig att inte gå till karlssons för jag tycker att dom bara har skit där, men jag var ju tvungen eftersom jag inte hittade det där jävla svarta fatet. Vi gick och såklart hittar jag det. Tack och lov för det för annars hade jag blivit galen. Hittade oxå svarta blommönster som man kan sätta upp på vägen eller vart som helst. Dom köpte jag oxå för att piffa upp köket lite. Nu vill jag bara ha en svart gardin och en ny tapet. En vit tapet med svarta blommor på som jag har hittat:) Sen är köket klart. När vi kom hem började jag och Lina greja med dom där blommorna och det var ju inte enkelt men det vart snyggt till slut. På kvällen var det simmning som stod på schemat ocj gud vad skönt det var. Man känner sig så nyttig efter:P





Igår var jag en sväng hos min syster. Hon hade feber och var inte så himla pigg. Men jag tvingade henne att fika med mig eftersom jag hade köpt fikabröd. Sen på kvällen var det Ishockey som stod på schemet och det var en jävla spännade match kan jag säga. Vi vann i alla fall med 3-1. Gud vad skönt. Att vi vann för en gångs skull. När vi kom hem frös jag som en ispinne som vanligt. Så det var bara på med dunn tofflorna och mysbyxorna och massor med filtar. Älsklingen gjorde varma mackor som vi knapparde på till Dirty Sexy Money. Det var så spännadfe igår så vi var tvugna och ladda ner nästa avsnitt som vi såg nu på morgonen. Fy på mig man får inte göra så egentligen, men jag kunde inte stå emot.
Somnade gott sen till tvn som jag vaknade av vid halv fem ungefär. Bara att stänga av och somna om igen. Göttt.

När jag vaknade i morse var det snö ute. Jag vet inte om man ska vara glad eller ledsen för det? Ärligt talat skiter jag i det eftersom jag knappt tål något av det. Men lite sol skulle ju inte skada men jag tycker det är skönt med snö oxå.
Just nu sitter Calle och kör Wii. Jag körde först men sen kunde jag inte en bana så han tog över och nu får jag nog inte spela på ett tag. Så jävla tråkigt. Tror det bara blir en slapp dag idag faktiskt. Skönt;:P

PuSs

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej