TORSDAG

1kommentarer

Fan vad jag bloggar dåligt. Det är helt värdelös. Men jag kommer verkligen inte på något bra att skriva!
Idag var jag och Lina hemma hos Fredrika en liten stund. Har aldrig varit i hennes lägenhet och jag fick en liten chock hur liten den var. Trodde den skulle vara större men den var mysig ändå. Är ganska van att Calles lägenhet är så stor, men det finns små ettor oxå, får inte glömma bort det. Men det var trevligt i alla fall. Idag har jag syndat igen. Har syndat två gånger denna vecka och det är inte bra. Först McD i tisdags och sen pizza idag. Känner mig verkligen tjock nu. Hatar det. Måste vertligen börja tänka på vad jag äter och börja gå ner lite i vikt. Vill verkligen inte vara såhär stor. Mår verkligen dåligt över det.
Det enda sättet som jag vet och som funkar för mig är att sluta äte en kort tid. Då rasar jag verkligen i vikt, men det gör väll alla. Grejen är att jag skulle behöva äta lite mindre men det är så himla svårt ibland.
Jag är ganska trött på alla just nu. En delär verkligen bara festkompisar hela tiden och en del ( lr en, Lina) kan man umågs med jämt. Jag saknar verkligen då man bara kunde umågs och göra ingeting egentligen. Men det går inte längre, alla har sitt och alla har verkligen glidit ifrån varanda och det är så jävla tråkigt. Nu känns det som jag bara snackar goja. Vet inte ens vad jag vill skriva. Förutom att jag vet att detta kommer bli en toppen helg. Hoppas jag.

PuSs

/Sanna

1 kommentarer

stooorrrrkkkiissscccch!

27 Feb 2009 07:44

Du har alltid mig gumman :)

Kommentera

Publiceras ej