1 Januari - Ett nytt år

1kommentarer

Hej hej hallå !!!
Jag testa på detta att blogga. Alla andra gör det så varför inte jag med.
Har just nu suttit och försökt att komma på hur man designar bloggen och vet ej inte rikigt allt men det kommer nog med tiden. Har suttit med det i säkert en och en halv timnme nu så börjar bli lite trött i ögonen nu.
Igår var det som sagt Nyårsafton och jag vet inte om jag tyckte att det var så kul. Hade trerätters middag hemma hos mig och det var väldigt gott. Kvällen började bra men senare kom det folk som jag inte rikigt vet vad dom höll på med. Fick skrubba toan rejält idag och det var inte så roligt. Det fanns folk som inte visste vad glas var så dom andvände mammas ljushåller till det när det finns glas precis överallt i hela lägenheten. Fimpburken åkte ut så mattan är förstörd och mammas telefonräkning är nog inte så fin nu heller. Annars var det ganska bra.
Gick och la mig vid ett men somnade inte förrän tre. Som vanligt.
Idag har varit en ganska lugn dag med massa mat och tvn stod på med allt från Aladin till Dansar med Vargar.  
Snart ska man gå och lägga sig och gå upp tidigt för att jobba. Så jävla tråkigt. Men men det är pengar.
Så God Natt på er. 
 
XOXO Insano

1 kommentarer

[♥] s m a l l t o w n g i r l [♥]

01 Jan 2009 22:44

Va fan vilka höll på sådär :O Var det efter vi gått eller? :S

Kommentera

Publiceras ej