FEST

0kommentarer

















I lördgas så var det tjejkväll med singstar på schemat, som ni kanske vet:P
Kvällen började med att Storken kom hit och vi gjorde baconsås med pasta, det var gott, sminkade oss och gjorde oss fina. Fanny kom hnit och vi begav oss mot Sandwa. Där fanns det redan tjejor och vi började dirket med att spela singstar. Det var roligt även om jag inte är lika bra som Sandwa och Thilly. Sen kom oxå Jeey som kommer vara borta ifrån oss ett tag framöver. Hon ska nämligen bli stor och stark borta i Kvarn:P
Efter ett tagla vi ner singstaret och började snurra flaskan. Det var väldigt kul och man fick reda på väldigt många grejer som jag kunde levat med utan. Om ni förstår vad jag menar;)
Efter det begav vi oss neråt staden till Morella. Där var tomt som i graven.
Började ramla in folk vid tolvtiden, men som vanligt ingen jag kände igen.
Vid ett, halv två tiden gick jag, Thilly, Jeey och Alex till Palladuim och där träffade man lite nya ansikten. Det var kul. Vart till och med uppbjuden på en bugg:P
Vi satt bara där uppe för där var det bäst musik. Och alla fannsa där.
Jag och Jeey gick henåt vid tio i tre ungefär och vi hade ett trevligt samtal på vägen hem.
När jag kom hem så levde jag som fan i hallen men Calle vaknade inte. Han vände sig bara om och började snarka igen. En del kan inte vakna även om det är åska och storm ute. Sån är Calle.
Kom väll hem vid halvfyra och somnade direkt. Vaknade sen vid halv nio, nio och då var jag ganska pigg men baksmällan kom sen senare på dagen. Tro mig.

Tack tjejer för en jätte trevlig kväll. Det måste vi göra om:P

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej