Fredag Morgon

0kommentarer

Åh gud vad skönt att gå upp tidigt. Jag tror en del inte uppskatar att gå upp halv åtta som jag gör. Man kan ta de lungt hela morgonen och bara få tänka på sig själv. Så himla skönt. Snart ska jag hoppa in i dushcen och sen ska jag träffa mamsen på stan. Vi ska gå och luncha sen ska jag hitta present till Elin som fyllde 19 år igår. (Åh åren går så fort, får lite panik faktiskt.) Sen ska jag gå och fixa mina naglar lite. Är så himla trött på dom. Ska försöka att hitta ett par stövlat oxå. Har inga och känner lite behov efter det. Måste köpa hårfärg oxå för mitt hår är råttfärgat just nu. Har färgat det så mycket så jag kommer aldrig få tillbaka mitt blonda hår tråkigt nog. 
Fasen vad grejer jag ska köpa!!!! Tänkte faktiskt hitta lite nya kläder på slutrean oxå men kräsen som jag är få man se sen.
Ikväll ska vi ha lite tjejfest hemma hos mig för Elin. Vi blir ett par tjejer som ska mysa och dricka lite vin. Kanske spela SingStar om min lillebror är snäll och lånar ut det. Annars är det bara mysigt att umågs:)
Min älskling är lite skeptiskt med att jag ska ha fest eftersom dom brukar alltid bli så vilda när jag har det. Så får lugna ner tjejerna lite. Sen kommer Calles pappa hit i morgon förmiddag oxå så det är lite dålig timing på allt. Får se till och inte bli så himla full ikväll. Får äta normalt idag så jag inte är helt tom i magen. 
Nej nu ska jag gå och göra mig snygg och vacker!!!
Hörs senare!

/Sanna



Bara så du vet är du underbar, älskar dig över allt annat!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej