Glömde

0kommentarer




Glömde bort att min syster Martina och hennes man gifte sig i september och att min mormor gick bort då. Men jag tänkte inte så långt. Glömde väll bort det.
Inatt kunde jag inte sova överhuvet taget. Jag låg och tänkte på min barndom och min uppväxt. Var inte så kul att gå igenom kan jag säga. Fick ta fram gamla almenackor från när jag var liten bara för att få ett perspektiv av hur det var då. Som sagt jag har glömt bort en hel del.

Idag så har jag träffat den bästa Stroken och min sötnos Erika. Satt i henne nya lägenhet som ligger precis vid stadt (nära och bra om det öppnar igen;). Den var jättestor och jättefin. Skulle själv vilja bo där. Hennes vardagsrum var lika stor som C. lägenhet om inte mer. Jättefint. Vi hängde mest i köket och i Erikas rum. Hon bjöd på kakor och kakmonster som vi är åt vi nästan upp allting. Vi pratade lite om vad som hade hänt det senaste eftersom vi inte har setts på ett tag. Jag har jobbat och Erika hra jobbat på sitt håll och Storken har inte varit hemma. Som sagt det var mycket att ta igen.

Min mor kommer hem idag så det betyder att jag finns på Björklunsgatan just nu. Skönt att vara här faktiskt. Det blev ganska mycket packning hem igen, trodde inte att vi hade haft med oss så mycket men jag tog med mig lite små saker hemifrån oxå. Just nu har vi ätit hamburgare, det var väldans gott. Har iinte hört något från min mor och jag undrar lite när hon kommer hem vill ju vara där när hon kommer.

Idag har jag inte tänkt och göra så himla mycket mer. Bara känna att man är hemma. Kanske blir ett senare inlägg

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej