LÖRDAG

0kommentarer

Fan jag mår skit. Förstår inte att man måste dricka så jävla mycket nere på kroggen??

Kvällen börjde bra med att Lina och Jossan kom hit först. Dom spelade Wii och jag sprang omkring och gjorde i ordning mig. Sen kom Thilly Billy och vi grattade henne och jag och Thilly började smutta på vårat vin. Köpte ett jätte gott vin som smakar som  saft. Den låg bara på 8,5% vilket var bra eftersom jag inte hade tänkt att bli så full. Vad fel jag hade.
Thilly hade bjudit hit några grabbar som  kom och vi körde ett väldigt kul ölspel som hette 21. Många missförstånd där men det var kul. Älsklingen och Tyke kom oxå och det var nice att festa med Calle lite. Grabbarna hade med sig mintu som Lina nästan hällde i sig och blev kanonfull. Hon fick åka taxi hem.
Förlåt gumman att jag skriver detta men det var faktiskt lite roligt.
Efter mycket om och men kom ner til stan där vi hamnade på Morella. Möte upp Erika där. Träffade lite kompisar och jag fick drink efter drink och där spårrade det ur. Jag blev kanonfull.
Ni vet, jag var fortfarande i medvetandet men allting bara snurrade och det var skitjobbigt. Mötte upp Älsklingen vid Frappe och vi fick skjuts hem av  Viktor. Hade nog varit bätter att gå hem.
Väll hemma träffade  jag en mycket go vän, nämligen toaletten. Jag vet inte hur många gånger jag sprang ut och in där men jag kunde verkligen inte lägga mig ner och sova hur mycket jag än ville. Efter en timme ca bytte jag och Calle sida i sängen och då kunde jag i alla fall stänga ögonen.
Vaknade vid halv tio idag och jag mådde bara skit. Så här dåligt har jag inte mått på länge. Jag är så himla slut i hela kroppen. Calles pappa kom hit vid tolv och då hade jag hunnit att städa och torka golven. Som tur var, eftersom nästan hela golvet var täkt av öl. Dom stannade här en timme ca och sen åkta jag, Calle och Johan och handlade. Johan ska nämligen göra mat till oss ikväll så det blir revbensspjäll. Så jävla gott plus att jag slipper att laga mat.
Just nu är jag ensam hemma, ska sätta på en film och kryppa ner i sängen och bara vila. Känns som om jag behöver det. Pratade med mamsen nyss och det hade visst varit ett jävla liv i hennes trapphus oxå. Stackars mamma som skulle börja jobba vid sju idag, men det hade visst gått bra.
Nej nu kallar sängen.
Puss på er alla!!

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej