LÖRDAG

1kommentarer

Idag har det inte hänt så mycket, förutom att jag ska få umgås med tjejorna sen:) Big smile on that!!!
Sov bort hela dagen idag kändes det som. Sov till tolv sdå tyckte Calle att jag kunde gå upp. Innan hade jag sagt att jag bara vilade som var en stor lögn. Började dagen med att gå till skotten för att köpa frukost som jag trodde att jag skulle äta. Men nej, Calle skulle ha luncg. Så det blev potatismos med köttbullar. Åh gud vad gott det var. Sen vart det lite mys i soffan och sen vidare till Johan. Cyklade sen därifrån till Mamsen. Vi pratade lite och drack kaffe. Mums.
Sen vidare till Bowlinghallen för att heja lite på Storken och Jeey som spelade. Var kanske där en kvart. Förstår mig verkligen inte på bowling. Men dom var jätte duktiga tyckte jag.

Så nu sitter jag ensam hemma sör Calle är på Ishockey. Förstår mig inte på den sporten heller. Ska snart hoppa in i dushen för att förberda mig på kvällens tjejfest. Det ska bli himla roligt.

Snart kommer Storken oxå och då ska vi göra lite mat och sen bege oss till SandWa. Jag hoppas verkligen detta blir en kul kväll nu. Bilder kommer förhoppnings vis i morgon. Och ett litet inlägg:)

Nej nu ska jag gå och snygga till mig lite!!!

/Sanna

1 kommentarer

Klåparn

11 Jan 2009 18:01

Du kanske skulle testa o inte ta så mkt

Kommentera

Publiceras ej