Onsdag

0kommentarer

Gud vad tråkigt att man sa vakna såhär sent. Vaknade för ungefär en halvtimme sen. Huvudet är segt och jag känner mig mega trött. Hatar att sova länge. Ibland kan det vara skönt, men vad fasen ska jag hitta på nu?
Hatar att jag inte har något att göra. Istället hittar jag på meningslösa projekt som bara blir halvklart ändå.
Hor och häpna, jag saknar skolan. Man hade iaf något att göra då och man hade alltid kompisar omkring sig.
Men istället går jag bara hemma och blir mer irreterad på alla andra men mest på mig själv. Känner mig så misslyckad som inte ens kan hitta ett jobb. Men hur lätt är det i lilla Västervik? Hmm nej nu får jag rycka upp mig. Livet handlar om så mycket mer än att vara nere och tycka synd om sig själv.

I Måndags var jag och Calle hos mamma och hon gjorde hemmagjorda pannbif med potatis och brunsås. Det var underbart gott:) Vi pratade lite allmänt jag och mamma och det är skönt att bara komme hem och pusta ut lite. Calle somnade såklart på soffan så väckte honom säkert tre gånger innan vi skulle äta, men han sa bara "två min till, två min till". Så söt han är.
Efter vi hade ätit och lagt oss tillrätta i soffan hör vi en stor duns på rutan ute i köket. Vi alla undrade va fan vad det. Calle kom fram till att det var en snöboll. Två min senare rusar min lillebror in som säger "Asså mamma, det var inte jag som slängde snöbollen" och började le sådär som han gör när han ljuger. Stackars Gabriel som fick höra det sen av både mamma och Calle. Jag bara skrattade:)
Efter mycket om och men så cyklade vi hem men vi var ju tvugna att svänga förbi Johan först. Där låg Grabbarna Grus pall. Dom hade nyss ätit och kanske ätit lite för mycket. Hahah
När vi kom hem gjorde vi vitlöksbagutter som vi hade köpt på Lidl. När vi tar fram ser Calle att det står 60 procen less fat. Hur goda var dom då från skala ett till tio. Kanske 0,1. Dom var så jävla äkliga. Ska aldrig mer köpa vitlöksbaugetter där.

I går kom Lina den fina hem till mig och vi hade en väldig djup disskution. Det var skönt att ha någon att prata med. Jag tror hon tyckte det med. Efter ett tag kom Calle och Tyko hem och det var stim redan från att dom hade öppnat dörren.
Vi åkte och handlade sen gjorde jag mat. Korvstoganof med ris och jag tror den vart uppskatad. Jag tycker inte om det men dom andra gjorde det. Det är ganska mycket mat som jag inte tycker om.
Lina och jag gick och köpte chips med dip och när vi kom hem skulle dom andra gå till Johan.
Så det var bara jag och Lina hemma. Skönt.
Jag laddade ner den nya filmen med Björn Gustafsson, men det var ju inget nytt precis men den var rolig. Lina gick väll vid nio ungefär. Då gick jag och tog en lång dusch. Det var så himla skönt.
Sen låg jag och Älsklingen och myste i sängen.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Tror jag ska ta mig en promenad och se vart benen bär mig. Är så himla trött på att bara gå hemma.

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej