ONSDAG

0kommentarer

Idag har jag träffat Lina och Jossan. Det var skönt att träffas vi tre igen eftersom vi inte gjort det så mycket och Jossan har försvunnit lite. Hon berättade varför. Så nu hoppas jag att vi kan ses alla igen så det blir lite som förr. Idag gick jag och Calle ner till stan för han skulle till Frappe. Vi skulle hämta hans cykel som stod hos Johan men det var punka på den. Så vi tänkte gå till Shell och pumpa den men då har dom tagit bort pumpen. Lykos oss som vanligt. Så Calle fick skjutsa mig på min cykel och det gick ju siså där men det var roligt att vi skrattade lite ihop. Vi kom i alla fall välbehållna ner till stan. Vi satt på Frappe en stund och drack kaffe och läste tidningar. Vi blev lite smått hungriga så jag åt en räkmacka. En halv bara för att. Och Älsklingen åt en pizza som Nabil hade gjort. Det var gott. Lina kom och hon åt upp resten av min räkmacka. Calle ville hem och köra Wii Så han tog min cykel och jag, Jossan och Lina gick till donken. Drack en kaffe där men det smaka skit. Fattar inte vad dom gör med kaffet. Drack inte upp det och ja, jag kan väll slänga en tia på det. Lina följde med mig hem och här hemma satt inte Calle vid Wii:et för en gångs skull. Lina ville spela så vi körde lite Blom Blox. Efter det gjorde jag kyckling med ris. Calle älskar ris och jag hatar det men vad gör man inte för den man älskar. Jag åt inte så mycket heller.

Just nu är Grabbarna Grus här och Lina är kvar och så klart spelar dom Wii och alla klagar på att dom har träningsvärk överallt. Om folket hade lyssnat på mig så hade dom inte haft det. Men sen har någon ever lyssnat på mig!!!
Just nu mår jag ganska dåligt eftersom jag har satt i mig två rader av en liten choklad. Det blir minder mat i morgon. Börjar få lite panik nu eftersom mamma vill åka på semester i Mars och du vill jag gärna vara lite mindre än vad jag är nu.
Alla sitter bara och garvar eftersom man har ju lite rolig stil när man kör Wii. Rolig information, eller inte!!!

Idag har min syster i Gbg ringt. Det är alltid så himla roligt och prata med henne eftersom vi är ganska lika. Hon vill att jag snart ska komma till Gbg och jag funderar på att åka nästa helg. Vill gärna träffa Jeey när hon kommer hem nu i helgen. Har inte träffat henne på två veckor så jag undrar hur hon har haft det.

Ja nu vet jag inte rikigt vad jag ska skriva mer förutom  att jag är trött och vill bara sova i egentligen, men man måste vara trevlig mot sina gäster. Så himla tråkigt att vi bara bor i en etta eftersom  då kan jag inte gå och gömma mig någonstans. Skulle vara så himla skönt att få göra det ibland. Men jag tycker våran etta är fin.
Nej puss och gonatt på er alla för nu ska jag lägga mig i soffan.

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej