Onsdag

0kommentarer

Idag har det varit en helt vanlig dag känns det som. Var på staden men som vanligt hittade jag ingeting. Så jävla tråkigt att gå med mig på stan. Lina sa att jag hade bestömt mig för massor men det slutade med ingeting. Jag hittade inga jeans på Jc. Fanns inte i min stil. Och ingen väska och ingen present till C. Åh vet inte vad jag ska köpa till honom.
Vi var och fikade på Kafe Kannan. Det var väldigt mysigt och det var en väldans massa med folk där:) Köpte en varm macka med salamiröra på. Tror inte det var så mycket salami i utan det var nog vanlig skinka, men gott var det.

När jag kom hem var jag på jättedåligt humör. Dels för att jag inte hade hittat något och dels för att min mor inte hade hört av sig. Så jag ville inte göra någonting och C. kunde inte uppmuntra mig på några vis. Vi gick i alla fall till Lidl och handlade lite. Det fick mig på lite bättre humör. Det finns så mycket att titta på där och det finns ganska ycket skit oxå. Men jag tycker om  den affären för man får så himla mycket för så lite:)
Skulle ha hittat mig en mössa oxå på Super Sail på vägen till Lidl, men med mitt runda ansikte såg det inte bra ut. Så jag fick frysa lite till. När vi kom hem så åt vi lite rester från min bacon sås och pasta sen till efterrätt åt vi Sorbe och glass med ananas. Det var gottt

Var hos mamma och fikade en sväng och hämtade lite grejer som vi hade glömt. Ni vet sånt dära viktigt som öl och skridskor:P Vi pratade lite vad som hade hänt på sistonde och mamma visade alla grejer hon hade köpt i Sthlm. SÅ HIMLA MYCKET. Jag stod och läste min post samtidigt så jag hörde inte på så där bra. Fy skäms på mig.

Nu för ett tag sen kom vi hem och jag började ladda ner musik till mp3:n. Åh gud vad det finns mycket att välja mellan. Vet inte rikigt vad jag har för musik smak längre men just nu är det Lily Allen och Pink som gäller. Så in med det på mp3:N.

Nu skriker C. att han vill ha datorn så ja, jag får väll ge mig.

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej