Sängen

0kommentarer

Snart är det sängdags för min del men jag tänkte slänga in några ord här först. Har inte gjort så himla mycket nu på kvällen. Jag och C. tog en promenad till hans syster en stund. Hon bor inte så långt bort tack och lov. Vi kanske var där tjugo minuter sen gick vi hem igen. Känns så himla skkönt att vara hemma där det bara är jag och Älsklingen.
Känner mig så dum ibland som bara sicker hemifrån till C. men jag känner att det går inte att leva ett förhållande fullt ut om man har en mamma som  hänger över en hela tiden. Får en  liten skuldkänsla ibland men jag måste väll oxå få leva lite. Det är ju inte så att jag är död!!!

Jag längtar jätta mycket till lördag då vi ska vara hos Sandwa och spela Sing Star och dricka vin. Var så länge sedan jag umgicks med mina tjejkompisar att jag nästan har glömt bort hur dom ser ut. Nej det har jag ju inte gjort med det känns så. Ska bli skönt att få slänga ur sig lite dumma kommentarer om killar och andra grejer.  Känns som om det var länge sen jag gjorde det eftersom jag nästan bara har umgåtts med killar den senaste månaden. Ska bli skönt att få svänga sina lurviga lite oxå. Göra sig fin och känna sig aldeles underbar. Bli lite onykter skulle inte sitta helt fel det heller. Det var länge sedan jag kände mig onykter. Men som sagt jag längtar dit.

Imorgon blir det att göra stan med PorrStorken. Ska springa igenom alla affärer och se om jag kan göra några fynd. Sen måste jag köpa ett par nya Jeans oxå. Har bara två par och jag vill verkligen ha några nya.
Måste hitta en present till C. oxå eftersom han fyller år på Fredag och jag har ingen anning om vad jag ska köpa. Få se om jag hittar något i morgon. Eller det måste jag göra. Jag orkar inte springa på stan flera dagar irad.

Nej nu ligger Älsklingen och väntar på mig i sängen så det är dax att gå dit!!!

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej