SÖNDAG

0kommentarer

Jaha då ska man snart tvätta här. Det känns välbehövligt eftersom kläderna nästan klättar ut från tvättkorgen. Ska bli så himla skönt att få lite tvättade kläder. Förstår inte varför dom måste måla om båda tvättstugorna samtidigt? Vart har dom tänkt sig att man ska tvätta när det är stängt en hel vecka? Jag tvättar mer en 1 gång i veckan.
Blir så störd på det bara.

Igår så var vi som sagt hos Johan och det var kul. Min lillebror kom även dit eftersom min mamma skulle gå ut och hon vill inte att min 13 åriga bror ska vara ensam hemma. Lite larvigt tycker jag. Men men det är klart jag ställer upp. Så min lillebror sov på soffan. Hhaha. Tror inte han sov så bra där.

Snart ska vi hem till Calles moster för vi ska vara kattvakt. Dom drar nämligen till Åland. Ska bli skönt att få ett helt his för sig själv. Det är där jag ska tvätta eftersom dom har en ganska stor tvättstuga:P
Sen ska jag baka lite oxå och bara ta det lungt idag. Calle kommer nog vara fast vid sitt Wiii idag med. Han har bränt ut nya spel så, ja han är nog fast där.

Vet inte vad jag ska skriva mer förutom att jag vill ha ett jobb. Ge mig ett.

Puss och Kram

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej