SÖNDAG-MÅNDAG

1kommentarer

Idag har jag städat. Vuxenpoäng til mig. Vaknade är Calle gick till jobbet vid halv tio. Sen dess har jag hållt igång. Jag har dammat, damsugit och till och med torkat golven. Känner mig väldigt duktig idag. Sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer. Klockan är ju inte så mycket än. Ska till mamma lite senare idag för hon ska bjuda på middag. Så himla gott. Min mamma kan vara den bästa på att laga mat. Sen är ju hemma bäst:P Har himla ont i örat, måste vara lördagens bestyr.

Igår så var jag, Calle och grabbarna grus och grillade korv. Det var väldigt gott men väldigt kallt. Vi var nämligen på Gränsö eller TheLineiland som Johan säger. Där blåste det lite. Det var två svanar där oxå som inte kunde lämna oss ifred och en del lekte pyromaner, säger inga namn. Men det förstördes sen med snö. Mätta och belåtna med ketchup överallt, begav vi oss hemåt mot Johan. Jag la mig i soffan med två täcken för jag frös så mycket och så klart så somnade jag. När jag vaknade igen, med två fingrar upp i näsan, så blev jag automatiskt bakfull som vanligt. Bllir alltid så.
Blev McDonalds sen på eftermiddagen och jag tryckte i mig en plusmeny plus en liten chesburgare. Fyfan vad fett jag e:P
Senare efter det tog vi ett varv på staden och det var ganska dött. Kan man förstå på en Söndag. Sen var det bara hem och lägga sig i sängen. Gött.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och ner till Frappe en sväng.
Puss på er.



Grillen



Grabbarna Grus + Calle



MördarSvanar



Korv



Glöd



Trött

/Sanna

1 kommentarer

MÖRDARE!

12 Jan 2009 20:34

Kul att ni äter korv, grisar!!!

Kommentera

Publiceras ej