Söndag

0kommentarer

Hej igen!
Jag har inte skrivit på länge men jag har inte haft tillgång till dator. Bor just nu hemma hos min mamma som är i sthlm och där finns det inget internet. Det har inte hänt så himla mycket i helgen utan jag har bara tagit det lungt.
I fredags så jobbade jag till fyra sen så var det bara hem och ta ett varmt bad eftersom det var så himla kallt. På kvällen kom Grabbarna Grus hem till oss och vi kollade på Sagan om Ringen och tog ett bilvarv på stan. Sen, dumma som vi var, så tog vi den gamla vägen till Gamleby och blev stoppade av polisen. Grabbarna Grus trodde det var polska mördare. Vi kom hem vällbehållna i alla fall.
I gånglördags så åkte jag skridskor för fösta gången en på flera år, men vi åkte nog bara i en halv timme. Resulatet blev ont i fötterna, men gott med varm oboy.
Idag har det inte hänt så mycket. Vi skulle åkt ut och grilla korv men så blev inte fallet och vi hamnade på Kina istället.. Men det var gott.  

Tänkte lägga in lite bilder på vad som har hänt under 2008 , men det kommer senare.

XOXO Insano

Kommentera

Publiceras ej