TISDAG.....

1kommentarer

....och jag började dagen med värsta magknipet. Hatar att ha ont i magen. Det är det värsta som finns. Idag har det inte hänt något speciellt faktiskt. Har varit på staden en sväng med Calle. Sen bar det hem till mamma för lite mat. Käkade och pratade lite med henne. Eller det var mest hon som pratade, men ändå. Kom hem nyss med världens huvudvärk. Hatar att ha det oxå. Var hos Johan nyss men dom  skulle se något som jag inte ville se så jag gick hem. Baben är kvar men han kommer väll snart. Det är faktiskt inte så kul att sitta hemma själv, men det går.
Idag har jag tänkt väldigt mycket på mormor. Mamma och jag pratade lite om henne idag. Det är så himla skönt att hon fick vara med på min bal och min student. På balen var hon så himla söt med sin lilla gula keps. Och hon tittade tårögd på mig. På studenten hade hon fått permis från sjukhuset så hon kunde vara med då. Hon var inte med när jag sprang ut men hon var där när jag kom hem. Det var sista gången mormor var med på någon högtid. Sen sjunknade hon in i sin cancer. Kommer så väll ihåg morfars samtal den 3 september. Vi hade min systers möhippa då och, ja kvällen blev väll inte så bra som vi alla hade hoppats. Jag saknar henne enormt och även om hon inte är här så är hon här. Jag är glad för den tiden hon var med oss och det är den jag kommer att tänka på.........

/Sanna

1 kommentarer

Martina

27 Jan 2009 22:50

ÄLskade syster, jag satt i natt och bara tjöt över att mormor inte finns.(kolla bloggen) Samtalet på min möhippa var det värsta samtalet ever. Älskar dig lillasyster



Vi måste fika snart ju;)

Kommentera

Publiceras ej