TISDAG

0kommentarer

Idag är det tisdag och jag har hunnit med och gjort ganska mycket idag faktiskt. Först gick jag hela vägen till mamma. Börjar känns mig tjock nu, så nu är det dags och gå ner ett par kilon. Blev jätteblöt när jag gick eftersom det regna så jag tog faktiskt bussen tillbaka. Skulle gå förbi min syster och trodde att bussen gick förbi där. Men icke sa nicke jag fick gå av vid trafikljusen och gå ända upp. Jobbigt. Kom dit och snacckade lite skit som vanligt. Blev två koppar kaffe oxå.
På hemvägen gick jag in på skotten och köpte med mig hem lite potatis och ris. Sånt som behövs i vårat hem. Kommer hem och då sitter det två nördar i soffan som kör Wiii. Jätte Kul. INTE.
Blev köttförsås som Johan gjorde. Jättegod. Tack så mycket Johan.

I söndags så var vi hos Calles moster eftersom dom var på väg till Åland. Jag tvättade fyra maskiner, skönt att bli av med dom. Sen gjorde jag pizzabullar oxå dock med för lite fyllning, men det blev bra ändå. Det var skönt att v ara i ett hus eftersom det är ganska tyst och man hör inte andra.Så himla skönt.
På söndagen blev det jättefrukost med ägg, makrill och räkost. På dagen gjorde vi inget speciellt uatn vi körde mest Wii. Jag hann i alla fall och göra en tacopaj och den vafr jättegod. När vi kom hem på kvällen var det bara att packa in all tvätt och bäda ren sängen. Och eftersom jag är kvinna fick jag göra allt själv. Calle satt vid datorn. Men jag ville inte ha någon hjälp för Calle gör bara fel och då blir jag bara arg. Så det är bäst jag gör det själv. Sen såg jag en jätte bra film på tvn, kommer inte ihåg vad den heter, men den handlade om ett gäng som bara hade sex med varandra, sen blev en i tjejen kär i grannen och då vill hon inte vara med i det här gänget längre. Men hon har svårt att bryta med dom. Så det är en lite framåt och tillbaka film, men den var skitbra. Sen var det bara att sova, det var skönt.

Har börjat med en dålig vana igen och det tycker jag inte om. Men vad ska man göra när man inte tycker om hur man ser ut???!

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej