Torsdag-Fredag

0kommentarer

Hej hej hallå!!!

I torsdag så var jag åter igen påå staden för att hitta något åt Carl, men jag hittade inget så han ska få köpa sig något från mig:) Gick ner till staden för det gick inte att cykla igår. Det var snöstorm. Frös som fan men det får man ta om man är dum nog och ska gå ut. Hittade dock ett par strumbyxor med blått tryck på som jag köpte till mig. Sen hittade jag inget mer. Gick till Frappe för att hälsa på min älskling lite men det slutade med att jag hade en sallad framför mig. Den var asgod. Kycklingsallad med tjockost och tsatziki till(stavning). Gott vare, sen avslutade jag med en kaffe.

Sen gick jag upp till Hemköp för jag tvungen att köpa potatis och lite annats smått och gott. När jag går där inne och tittar får jag ett sms av Lina att dom satt på Corner. Så när jag var klar skyndade jag mig upp dit. Dom åt och jag satt mest och snackade skit. Gick sedan hem för att börja med middagen som skulle ta 45 min. Hasselbackspotatisen var god men lövbiffen kunde slänga sig i vägen.

Sedan gick vi hem till Carls Kusin och vi låg mest och tittade på tvn och jag käkade godis. Vad jag syndade igår, men det får man göra ibland. Tycker att jag är stor men just nu orkar jag inte bry mig.
Sen när vi kom hem var det bara bums ner i sängen.

Idag fyller Carl 23 år. Grattis till honom. Så idag ska vi till hans mormor och äta kalkon. Ska bli gott.
Ska snart bege mig hemåt till mamma för att hämta lite kläder och annat. Har ju inte allt här så det blir lite fram och tillbaka ibland.

Har kollat klart på hela The Hills avsnitten nu och gud vad bra dom sista avsnitten var. Synd att det är slut nu. Älskar det programmet.

Nej nu ska jag sätta fart så det händer något idag

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej