TORSDAG

1kommentarer

Uppe med tuppen idag med, men fick inte datorn förrens nu. Calle har suttit här sen vi åt frukost.
Dagen började med en fråga idag som kom från Calle "Får jag spela Wiiii?" Och vad ska man säga när man är dödstrött. Så han började spela och jag låg och kollade på. Ni vet när man ligger och kollar på någon som spelar och man blir grymt irreterad när man inte för göra det själv och den andra personen gör fel hela tiden. Nej jag kan verkligen inte titta på när någon annan spelar. Så jag gick och gjorde kaffe istället. Och nu ska han spela igen. Grymt irreterad. Han är så jävla trög så det är inte sant.Som när han spänner fast sig i dosan när han kör Wii och han glömmer bort att han är fast, så när han ska lägga ifrån sig dosan får han med sig den igen och när han ska klia sig i pannan får han dosan rätt i pannan. Det är så jävla roligt att titta på. Han gör så varje gång:P Så jävla söt..
 Igår var vi på hockey. VIK mot Mjölby. Kul match men vi förlorade. Brukar aldrig gå på hockey men igår var det gratis så slängde ju inte ut några pengar i alla fall. Jo på korv och Cola men det gills inte. Vi stod upp vilket vi aldrig brukar göra men det var kul. Mamsen följde med och Martina och Pecka var där. Det var kul. Efter det åkte vi hem och jag och Calle var ensamma för en gångs skulle så vi åt lite glass och kolade på Dirty Sexy Money. Älskar den serien. Det är så mycket intriger hela tiden, så sjukt skönt. Tänk om det skulle vara så för oss, då skulle jag aldrig orka leva. Ha sex hit och dit och gå bakom ryggen på alla och göra konstiga affärer hela tiden. Nej det är inget liv för mig, men det är kul att titta på.
Var på Arbetsfömedlingen igår och ja, dom har väll inget att säga egentligen. Fattar inte varför jag går dit? Får inte ut något av det och det känns som om man inte får någon hjälp i alla fall. Fattar inte ens varför det finns. Det är väll bra för dom som kan gå på A-kassa och Alfa-kassa, men då måste man antigen ha jobbat en viss tid eller ha åldern inne. Vilket jag inte har. Något av dom. Så jag får vara utan pengar ett tag till. För vad är oddsen att jag ska få ett jobb?
Har inte utbildat mig till något speciellt och jag har bara haft ett sommarjobb så jag har ingen tidigare erfarenhet. Det suger verkligen att man inte tänkte sig för innan. Men det är så det är.
Idag blir det lite stan med äsklingen, det är enda man kan göra här i Västervik. Vi ska sätta in lite pengar och gå runt lite. Sen ska jag träffa Lina den Fina och prata, det ska bli kul. Vi kunde bara träffas i en timme, men på en timme hinner man mycket på. Nej nu ska jag gå och sätta på mig ett pra byxor och se på när Calle spelar. Han dog nu föresten HAHAHAHAHAHAHAH.


Calle spelar Wiiii:P


/Sanna

1 kommentarer

Anonym

29 Jan 2009 18:49

Bra bild, tack!

Kommentera

Publiceras ej