Det gågna året

2kommentarer

  • Januari




  • Blev bränd ett antal gånger
  • Frappe
  • Gänget
  • Orkade knappt med skolan
  • Äta???

 Februari


 

  • Hittade ett nytt intresse, massor med dator, satt i min pappas rökiga lägenhet i evigheter
  • Vin
  • Armband
  •  Frappe


Mars



  • Bröllop
  • Full
  • Träffade C.
  • Vattenpipa



April



  • Sol
  • Öl
  • Glas
  • Ensam 


Maj



  • Sthlm med Estet
  • Tillsammans igen
  • Snart sommar
  • Snart studenten

 Juni



  • Studenten
  • 19 År
  • Arbetslös
  • Sol
  • Öl

 Juni



  • Jobbade i Gbg
  • MetalTown
  • Fulla männsikor
  • Kräftskiva

Augusti




  • Kom hem från Gbg
  • Massor med fest
  • Sol
  • Bad

 September kommer jag inte ihåg vad jag har gjort och jag har inga bilder heller????

Oktober



  • Hallooween fest hos Jeey
  • Komvux
  • Arbetslös

 November



  • Middagar
  • Komvux
  • Vin

  • December





    • Flyttade till C.
    • Sthlm
    • Jul på fyra ställen
    • Nyår hemma hos mig

    • Så har mitt år sett ut men jag lovar er att det har varit ännu värre än vad jag skriver ner här!!

      XOXO Insano

2 kommentarer

lina :)

04 Jan 2009 17:30

gud, vilken snygg bild på mig :)

Martina

04 Jan 2009 23:47

VA???? Kommer du inte ihåg vad du gjorde i september=/??? Du var ju för fan tärna på din systers bröllop för fasiken, skärpning Johansson

Kommentera

Publiceras ej