Bullar till alla!!

0kommentarer

Idag har jag faktiskt gjort mycket. Mycket mer än jag brukar att göra. På morgonen var jag och Calle och handlade och efter det var det bara att sätta igång med bullbaket. Var väldigt kul att baka och dom blev väldigt goda. Efter det gjorde jag och Calle lasagne på 800 g, så vi frös in två formar och åt upp en. Det var också väldigt gott. Men nu är snart alla bullar slut eftersom jag har ätit en del och för en 20 min sen var vi hos min syster och fikade och då hade jag med mig några. Sen ska Johan komma hit så det blir att göra en bullsats till i morgon. Men det gör ingeting för det är så roligt att baka:P
Annars har det inte hänt så himla mycket mer. Har sett på andra avenyn nu och jag kan säga att det är väldigt spännade nu. Herregud jag vill att dom slänger upp mer avsnitt. Får inte nog av bara ett i veckan. Nej jag vill ha minst ett avsnitt per dag. Men men det  är bara att vänta tills nästa vecka.

Imorrnn blir det bullfest med tjejorna:P

PuSs

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej