FREDAG

0kommentarer

Åh gud vad länge sedan det var jag skrev.  Förstår att jag inte har några besökare hära. Skulle nog behöva skriva lite mer. Den här veckan ha varit den första veckan jag och Calle har varit hemma sammtidigt båda två. Och jag säger er att han går mig verkligen på nerverna ibalnd. Igår kom han på iden att följa med Jonas ut och fiska så nu har han gjort det. Igår och sen åkte dom nyss härifrån. Så himla skönt. Så denna vecka har beståt av lite småtjafs.
Igår ringde min mamma när jag var ute och gick. Hon ville att jag skulle komma ner på stan eftersom hon skulle färga håret. Hon ville att jag skulle komma ner direkt men man vet ju hur långt tid det tar att färga sig hos en  frisör. Så jag åkte ner efter en och en halv timme typ och då var sista färgningen inne. Tur för mig. Vi skulle sedan luncha på Kina men där var så mycket folk så vi gick en sväng på stan först. Lina kom oxå. Gick sedan igen till Kina och då kom  Erika och Rene. Amen tjena det var ju typ hundra år sen. Nej jag fikade faktiskt med Erika förra fredagen, men ändå. Dom  satte sig vid vårat bord och i pratade och åt. Sen var det bara chill resten av dagen:P

Idag ska jag städa och tvätta. Jätte kul eller inte. Men det behövs kan jag säga. Skulle egentligen hjälpt till med en tårta idag men det fick man inte eftrsom jag inte ville gå på kalaset kan jag säga. Skulle egentligen på middag men ar ändrat oss igen.l Vi ska bada bad tunna ute hos Tyke. Så himla skönt. Jag har inte badat sen  jag flyttade från mamma så det ska bli så himla skönt. Nej nu är det väll dags att jag sätter igång med dagen. Ha det b ra.

PuSs

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej