ONSDAG

0kommentarer

Jag hade otroligt roliga drömmar inatt. Vet inte vart dom kommer ifrån men jag kan väll tänka mig att jag tänker ganska mycket på förr i tiden när jag umgicks med dom i klassen. Som vanligt var jag slarvigt klädd med baggey jeans och någon ful t-shirt. Undra varför jag alltid drömmer mig så ful??? I alla fall så skulle jag bort till en gammal kompis, som jag nu inte har någon alls kontakt med. Visst jag läser hennes blogg för att hålla lite koll, men det är inte mer med det. Sist vi ens såg på varndra var nog någon gång i sommars när jag var ute. I alla fall skulle jag till henne för hon ville dricka lite vin. När jag kom tid dit var hon redan dö full. Sådär himla rolig full som bara hon kan. Hennes pappa var i alla fall dö arg för att vi satt och drack klockan sex på morgonen. Hhahahah herregud vilket liv det blev. Ni kanske inte förstår men för mig betyder det mycket i alla fall. Att jag fortfarande tänker på henne. Undra om hon tänker på mig någon gång?
Jaja det har inte hänt så mycket i mitt liv på sistonde. Har ett ganska tråkigt liv om jag får säga det själv. Mår illa just nu för jag har rengjort kylen och det var inte lite skit. Jag höll på och spy ganska många gånger men det var ju tvunget att göra.
Försöker fylla dagarna med betydelse saker så jag inte känner mig så värdelös. För just nu är jag värdelös.

Nu ska jag göra ordning mig lite, skriver säkert något sen.

PuSs

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej