Vad ska det vara bra för????

1kommentarer

Hej på er!
Vet att jag varken har tid eller vill skriva här. Men det känns bra sen efter att man hra gjort det tycker jag. Känner att jag har lite svårt med kompisar nu för tiden och det är verkligen tråkigt. Men jag orkar bara inte. Har tappat livslusten kan man säga. Är så himla trött på att alla snackar skit bakom varandras ryggar hela tiden. Vad fan ska det vara bra för? Om man har något och säga, säg det rakt ut. Och Lina, vart är du? Hörde ingeting från dig på hela helgen, jo du skrev i söndags. Men kommer du ihåg när vi sa attt vi aldrig skulle tappa kontakten?!  Vi behöver inte göra det, vill gärna ha dig här gumman. Och jag förstår allt känns nytt och alldeles härligt, men jag står nu här utan en vän som jag trodde hade. Hur gick det till???
Ja inte så kul inlägg kanske men jag är trött på att alltid komma i andra hand. Har alltid varit den handen ocg är trött på det nu. Jag är också en människa.

Har tvättat idag och det är väll typ det enda jag har gjort. Har varit hos min syster ett tag också. Gick dit och tyckte lite synd om henne eftersom hon har dragit ut en visdomstand idag. Pratade om hus och sånt dära. Ska träffa Erika på onsdag, det var väldigt länge sen. Ska träffa Jossan också. Det ska bli roligt. Har inte träffat henne på evigheter. Just nu vill jag bara åka iväg någonstans. Det räcker om jag håller mig inom Sverige området, men bara iväg från denna hålla ett tag. Det skulle vara rikigt skönt. På lördag ska jag till Lisa och det ska bli kul, har inte träffat henne på säkert en sju månader. Saknar henne lite men man växer ju ifrån varndra. Tyvärr. Nej nu ska jag nog lägga in lite ny musik på datorn sen ska jag gå ut och gå en sväng.

PuSs

/Sanna

1 kommentarer

Anonym

16 Mar 2009 20:16

gumman, du kommer inte i andra hand!



jag har inte hört av mig för har inga pengar på mobilen, :/ och har inga pengar så jag kan fylla på dn tyvärr.

jag saknar dig massa!

Kommentera

Publiceras ej