Glad glad gald!

0kommentarer

Jag är så glad och sprallig idag så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Var på arbetsintejuv igår och jag trodde att det inte gick så bra och att jag inte skulle få det. Var så himla deppig igår efter det. Sen på eftermiddagen innan vi skulle äta fick jag ett telefonsamtal och jag fick jobbet. Ska jobba åtta veckor och för en gångs skull ska jag vara hemma hela sommaren. Fyfan vad glad jag är. Chocken har inte rikigt lagt sig än. Plus att jag ska snart ska åka iväg till kreta så jag kan säga att jag är på topp idag. Vet inte rikitigt vart jag ska göra av min energi idag. Synd att det inte var sol idag så man kunde göra något kul ute. Men det kanske man göra ändå. Men jag kan säga att idag ska det firas.
Det som är lite bu är att jag jobbar på min 20års dag men det kan man inte göra något åt när man fyller år mitt i veckan. Så får se när ni kan fira mig. Har inte fått mitt schema än. Får det den 15 Juni.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Och jag menar verkligen HOPPA för idag är min turdag. Det känner jag på mig:)

PuSs

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej