Jag säger då det!

1kommentarer

Så nu är det gjort. Har också gjort det som alla andra i hela världen redan har gjort. Jag har skaffat en Facebook. Tro det eller ej, men jag kände mig lite tvungen. Kan nog vara kul att spanna in vad alla gör. Känns som om man är en i gänget igen. Bara tycker att sidan är lite slö men det får man väll ta kanske. Så bli vän med mig där nu. Snälla?!
Idag har jag varit med mamsen på stan en sväng. Vi satt och drack kaffe i det fina vårvädret som var på förmiddagen. Sen åkte jag hem  och har varit med Erika hela eftermiddagen idag. Jag har sorterat en del i lägenheten  och hon har titta på. Lagat mat har vi också gjort. Lasagne blev det. Gott. Min man är inte hemma just nu och det är väll inte sådär jätte kul men skönt kan jag säga:)
Nu är det snart bara vå veckor kvar tills vi åker till Grekland och jag börjar känna mig lite nervös nu. Ska bli så himla kul att komma iväg men är lite rädd för flygningen som ni flesta vet, men jag hoppas det går bra. Det gör det nog bara jag som är lite nojig.
Annars är det väll ingeting som är på g nu känns det som. Vill bara att sommaren ska komma. Bada och sola lite är ju aldrig fel. Jag har inte så mycket mer att skriva nu bara att jag är lite uttråkad men det får man väll ta:)

PuSs

/Sanna

1 kommentarer

Jossan

13 May 2009 17:17

Hej gummsi, fel skrivet av mig.

Skrev ju studentskiva, men menade studentmottagningen hemma*

:) puss

Kommentera

Publiceras ej