Lördag

0kommentarer

Hej hej nu snart är jag på väg till Jeey för att umgås lite med tjejorna. Ska bli skönt har inte träffat några av dom på grymt länge. Annars idag har jag ocg Älsklingen legat i solen hela dagen och jag provade mitt nya solskydd och det funkade alldeles utmärkt. Har inga blåsor eller något sådant just nu. Skönt skönt att veta när vi snart drar till Kreta. Vi grillade lite hos mamma nu på eftermiddagen. Flintastek, det var jättegott. Igår var vi och fiskade lite. Fick en strömming. Lånade ett fiskespö av pappa och jag fick inte ha sönder det. Vilket jag inte hade utan det var bara revet som försvann på botten. Hahah jag är nog inte en så bra fiskare tror jag. Fast jag hade ett bra sving på spöt kan jag säga.
Annars har det nog inte hänt så mycket. Valborg var lugn. Vi var hemma vid ca halv elva och somnade som stockar när vi la i sängen. Men det var trevligt att grilla ute hos Lena i Jenny.
Just nu sitter jag och väntar på Erika. Hon är lite slö. Vet inte riktigt vart hon har tagit vägen:S

Hoppas ni alla får en bra kväll:)

PuSs

/Sanna

Kommentera

Publiceras ej