Måndag

0kommentarer

En helt ny vecka och jag är full av energi men utanför regnar det som satan. Tråkikgt. Men men får hitta på ngt annat.
I Lördags var vi en sväng i Sthlm och var på dop. Saga skulle döpas och det vart en massa goda kakor efteråt. Det var trevligt att hela familjen var samlad tyckte jag. Om inte annat hade vi roligt på resan framåt och tillbaka. Lite övertrötta så jag tror chaffören var lite trött på oss. Men det gick bra.
Snart åker jag till Kreta mina vänner och jag kan  säga att jag är hypernervös. Vet knappt vad jag ska ha med mig men jag hittar väll lite gamla trasor i garderoben. Hoppas jag hittar lite nytt där nere. Ska i alla fall köpa en sudukobok så jag har något att göra på flyget. Tror inte att jag kommer att kunna sova ändå så det blir suduko eller tidningar. Får se.
Nervös är jag i alla fall. Igår så renoverade vi lite är hemma. Vi satte upp nya tepeter i köket och satte upp nya hyllor i vardags/sovrummet. Väldigt fint blev det och jag är supernöjd.
Nu är det bara det här vad man ska göra idag? Har ingen anning eftersom det suger med vädret. Jag hade tänkt att jag skulle ut och gå men får se om vädret blir bättre. Annars blir det lite Wiiii och sen in i duschen.

PuSs


/Sanna

Kommentera

Publiceras ej