1 Oktober

0kommentarer

Okej nu på riktigt ska jag försöka uppdatera min blogg lite oftare. Har tyvärr inte funnits tid coh jag har glömt bort den helt enkelt.

Fick en kommentar den 12 septmeber där "någon" frågade mig om jag var gravid, och nej det är jag verkligen inte. Man kan göra ultraljud och titta på andra saker. Jag och Calle har inte haft tanken på att skaffa barn just nu, utan det blir senare i våra liv. Om vi skaffade ett barn skulle vi inte ha tid till varandra längre. Jag går i skolan och Calle jobbar redan till halv sju, halv åtta om kvällarna. Så redan nu finns det ingen tid!

Vi har skaffat en katt så det är väll min lilla bebis just nu och det räcker gott och väll när man känner sig ensam.



Han är skitsöt.....när han sover.

Jag och Calle har varit vrålförkylda hela veckan nu och det är verkligen inte kul att vara det bägge två. Vi trodde ett tag att vi hade fått baconsnuvan  men idag är det bätter för oss båda, så det är ganska skönt. Jag förstår varför Calle är bättre i alla fall. "Whiskey får man ta när man är sjuk" löd hans ordspråk igår. Och ja det verkade ju funka så varför inte. Men det luktade sprit i hela vardagsrummet och whiskey luktar inte speciellt gott.

Jag pluggar för fullt just nu, har harft två tentor, två prov och massa med inlämningsuppgifter bara på dom här några veckorna och något säger mig att det kommer bli värre. Igår hade vi prov i Företagsekonomi och jag verkligen vrålpluggade innan det. Och det hade jag inte behövt för provet var väldigt lätt. Jag vet inte om man får säga så om prov egentligen? Det känns lite konstigt men så var det i alla fall.

Nu ska jag göra något så kul som att städa, vet att det inte är det roligaste men jag hinner bara på torsdagar för då är jag ledig.

PuSs

"saknar"

Kommentera

Publiceras ej