2 Oktober

0kommentarer

Hej hej!
vart lite hastigt och lustigt inlägg igår kände jag, men jag hoppas ni förstod vad jag mena?!
Jag köpte faktiskt en sak till igår, kag köpte Per Mobergs kockbok till Calle. Inslagen och allt.

Idag gick man då upp vid sju och slängde in tvätten, Calle tog hand om resten snäll som han var medans jag åkte till skolan. Fick tillbaka mitt prov idag och ja, det gick väll inte som jag hade hoppatsl. Jag fick mig en liten tankeställare och tänkte på att jag gör faktiskt detta för min egen skull. Så jag  måste verkligen satsa nu. Så satt i skolan och pluggade en timme och sen har jag nog inte gjort så mycket mer. Jo jag har fikat med Erika såklart. Det var skönt att få prata av sig lite och jag tror hon tyckte desamma. Det var härligt att se henne iallafall.
Sen när jag kom hem så satt calle och Tyko här hemma och tog. Klockan Fyra. Hmmm.
Jag fixade mina naglar sen gjorde vi mat. Nachotallrik. Skitgott.

Nu har jag pluggat klart och det känns skönt. Så nu ska jag faktiskt ta mig en cider jag med;)
Gott ska det bli. Har inte så himla mycket planerat i helgen. Tar en dag i taget. Jo det blir Ishockey på söndag, det ska bli kul. Hoppas dom vinner denna match med.

Nej kanske skriver något senare, annars slänger jag in något i morgon.

PuSs



Dom som är här just nu, Calle, Tjympas, Tyko och Hampus. Och så jag såklart men jag tog ju kortet!!!

Kommentera

Publiceras ej