4 Oktober

0kommentarer

Hej hej bloggen!

Jag känner mig lite rastlös idag, kan bero på att det är söndag och gud/jesus har sagt åt oss att vila på denna dagen.
Så fan heller!!! Orka det. Hade kunnat gjort det om jag hade festat hela lördags natten, men det gjorde jag inte.
Vi gick och la oss elva. Kalla oss inte gamla bara trötta. Lite lillgamla kanske.
Vi var ialla fall nere på stan en sväng igår och det var ganska trevligt. Först var vi på systemet och sen  gick vi och satte oss på Mcdinalds. Det var mysigt att titta på alla andra människor som sprang där ute i spöregnet. Hhaha
Jag var varm, men inte lika glad över att jag snart skulle också gå ut. Hmmm blöt.

När vi skulle ta bussen hem ville Calle bara köpa en tidning, så jag och Kim väntade utanför för jag rökte.
Samtidigt som vi kommer tid och ställer oss där står det ett litet snorungegäng där. Ni vet såna som är översminkade och hänger med killar som ser ut som dvärgar. I alla fall så stod vi och lyssnade på deras konversation och glodde sådär överlägset på dom som man kan göra. Samtale gick ut på att en av dvärgkillarna hackade på dom här översminakde tjejerna som ser ut som små stickor. Konversationen gick ut på att dvärgkillen tyckte tjejerna var för tjocka. Men tjena hur gamla var dom? 14?
Jag rökte min cigg och tänkte inte mer på det när en anna dvärgkille kommer fram och frågar om han får en cigg.
Konversatonen lyder sen:
(jag)- nej tack
(dvärgkillen)- me asså jag lovar jag är över 18
(jag)- gå in och köp cigg själv då
(dvärgkillen) - ja lovar asså, har du sett inlåst? jag är en av dom asså.
(jag) - jo men dom är fortfarande inte 18 dom som är med där, dom är 16
(dvärkillen) - okej jag svär jag är 93, men snälla asså, du får två snus jag har inte rökt på hela dan
(jag) - jag snusar inte och nej jag tänker inte ge dig en cigg
Sen drog dom därifrån, snacka om desperat bara för att få en cigg. Okej jag var väll ganska desperat när jag var 16 också, men hallå, Sanna hade kontaker.

Vi kom hem i alla fall, vi åkte buss. Skönt. Om det inte var för den läskiga gubben som glodde på mig hela tiden och den skrikade ungen som bara ville att bussen skulle köra hela tiden. Annars var det rätt mysigt.
Soffläge var det sen för jag var så himla trött. Calle drog till Tjympas och kollade på fotboll och jag kollade på Lipstick Jungle och sen var det duschläge. Det var skönt och jag blev en anning piggare. Började fixa maten och gjorde mig snygg och fin, för jag trodde jag skulle ut och svänga mina lurviga denna sköna afton. Men så blev det inte. Vi åt mat, tjafsade lite om vad vi skulle göra. Det slutade med att Calle satte sig vid datorn och tittade klart på Nitro Cirkus och jag pluggade. Hut tråkigt låter inte det en lördagskväll, men men jag fick saker gjorda i alla fall istället för att få levern mer förstörd. Som sagt det blev en tidig kväll. Skönt.

Idag har jag faktiskt ingen plan, det suger. Tänkte se om TR har öppet så jag kan köpa ett träningskort. Är trött på min kropp nu, så hårda tag nu Sanna. Jag är nöjd med hela min kropp. Jag har kurvor. Det enda som stör mig är min mage. Den är jobbig. Så fort jag har ätit något ser det ut som jag är gravid. Jobbigt och tråkigt för det är jag inte. Men det ska bli ändring på det. Bara inte min rumpa och mina bröst försvinner. Då blir jag förstörd.
Men med rätt träning så ska jag nog bli av med min mage.

Nej det kanske är dags för lite nytta. Aaa just det. Ska på hockey sen, det blir nice. Stå och frysa lite, äta lite korv och skrika av sig lite. Nice.

Hörs

PuSs

Kommentera

Publiceras ej