7 Oktober

0kommentarer

Nu har jag inte skrivit igen på länge, men kan säga att jag inte har suttit vid datorn på ett bra tag. Nu sitter jag i skolan och försöker att plugga. Går väll inte sådär jättebra kan jag väll säga. Ganska svårt ämne tycker jag i alla fall och jag föstår ingeting. Tråkigt.

Har börjat träna nu och kan säga att det känns. Fyfan vilken träningsvärk jag har, men det är bara skönt. Bara jag slipper gå trappor. Lite svårt att undvika när jag bor på andra våningen. Tar minst tio min att komma upp. Om man vill vara fin får man lida pin. Så sant som det är sagt.
Idag är det inte så mycket som händer utan jag ska plugga nu sen efter skolan blir det hem, ta på sig träningskläderna och gå och träna. Sen ligger jag nog ner hela kvällen sen. Men det gör inget.

På fredag ska jag till Fredrika på sexparty. Ska bli kul att umgås med lite tejer och bara fnissa lite. Jag ska inte dricka något på fredag för på lördag ska jag hem till Michelle på lite fest. Det ska också bli kul.

Känner inte att jag har något mer att skriva. Slänger nog in ett inlägg senare.

PuSs

Kommentera

Publiceras ej